2025. december 9. - Natália, Valéria, Filótea napja van.
Hírek, események rovat cikke
Ha nem jön el a vendég
Kevés bosszantóbb dolog történhet egy szolgáltatóval, mint amikor a beírt időpontra nem jön el a vendége. Főként a hónap vége felé panaszkodnak egyre többet a műkörmösök, hogy a vendég előzetes lemondás nélkül nem jön el a megbeszélt időre. Ez a jelenség sajnos elég nehezen kezelhető, ugyanis a vendégek egy nagyon kis százaléka örökös szolgáltató cserélő marad. A kimaradó vendégek indokait felesleges lenne kutatni, gyakorta még fel sem veszik a telefont, vagy egyenesen kikapcsolják, hogy a szolgáltató ne tudja rajtuk számon kérni a hiányzást. Egy azonban tény marad: a műkörmös ott ül az asztala mögött és bosszankodik a kimaradó keresete és a holt idő miatt.
|
Vannak olyan kolléganők, akik bőszen és felháborodva kiírják a közösségi oldalukra, vagy saját weboldalukra, hogy aki legközelebb szó nélkül nem jön el, az előre kell, hogy fizesse a kiesett szolgáltatás felét. Meg ezentúl aki előre kér időpontot, az előleget kell, hogy fizessen a (még el sem végzett) szolgáltatásért. Sajnos ez a legrosszabb, amit egy műkörmös tehet. Egy-egy ilyen szankció bevezetésével a vendég első dolga az lesz, hogy új körmös után néz. Persze joggal merülhet fel bennünk a kérdés ilyenkor: Egy műkörmösnek el kell tűrni a megbízhatatlan vendégek által okozott anyagi kiesést? A válasz egyszerű: sajnos jobbára igen.
B.E. |
Műköröm szaküzletek
- Crystal Nails - Luxoya (Tiszaújváros)
- Körmös Bazár (Szigetszentmiklós)
- Red Nails Műkörömlapanyag Kereskedés
- Pacsuli Szépségápolási Termékek Szaküzlete Ajka
- Fodrilla

.jpg)

Kapcsolódó hozzászólások a cikkhez
A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Megteheted IDE kattintva, vagy regisztrálhatsz oldalunkra ITT!
Még nincsenek hozzászólások.