https://www.traditionrolex.com/1

Öt lényeges dolog, ami taszítja a vendéget

2024. április 18. - Andrea, Ilma, Apolló, Aladár napja van.

Műköröm portál a Facebook-on:

Hírek, események rovat cikke

Szerző: Berki Erika
Publikálás: 2014.06.30 - 04:51

Öt lényeges dolog, ami taszítja a vendéget

Egy nemrégiben készült felmérés szerint a nyári szezonban a vendégek hajlamosabbak szolgáltatót váltani, mint télen. Könnyebben próbálnak ki új dolgokat és például új műkörmöst is.

 Gyakorta maga a körmös sosem tudja meg, miért hagyta el a vendége. Íme öt olyan dolog, ami bizonyosan taszítja a vendégeidet:

1. Soha ne marasztald el a vendégedet azért, mert sok hét után gyalázatos állapotú körmökkel tér vissza hozzád. A kulcsszó a "visszatér", tehát légy a hűségéért hálás és ne ródd fel neki azt, hogy katasztrófálisak a körmei. Sosem kifizetődő egy vendégben a legkisebb lelkiismeret furdalást kelteni.

2. Soha ne szidd a másik műkörmöst, ne nyilatkozz róla becsmérlően, csak azért, mert a konkurensed. Tartsd tiszteletben a vendéged döntését, miszerint annyira megbízik a tudásodban, hogy egy rosszul sikerült munkát veled szeretne helyre hozatni. Ne mutasd neki a körmén lévő hibákat, látja ő azt magától is, s pont azért ment el hozzád, hogy korrigáld. Tedd meg udvariasan, s biztosítsd róla, hogy a legjobb kezekben van, hamarosan gyönyörűek lesznek a körmei.

3. A vendégek általában szeretnek pihenni, kerülik a stresszes helyzeteket. Ezért ügyelj arra, hogy a munkakörnyezetedben ne legyen zaj, és csökkentsd minimálisra a különféle stresszhelyzeteket. Ne bömböltess zenét, igyekezz szólni előre, ha picit sütni fog a zselé és dolgozz a legjobb minőségű karbid fejekkel a csiszolásnál. A zaj, a fájdalom és a félelem a vendég részéről az az együttes, amikor ezek fennállásakor bizonyosan új körmöst fog keresni.

4. A pletykálkodás mindig taszítólag hat! Az a körmös, aki másokról, vendégeiről, kolléganőiről pletykál, ne számítson hűséges vendégekre. A túl jól értesült szolgáltatóknál igen minimális az állandó vendégek száma, hiszen senki sem szereti, ha a háta mögött róla is pletykálnak. 

5. A vendégek első benyomása igen sokat jelent a későbbi hűségük tekintetében. Ha egy tiszta, kellemes atmoszférájú helyiségbe lépnek be, ahol nincs kosz, nincs büdös, füstmentes és alapvetően pozitív, akkor oda vissza fognak menni. Ha a munkaasztalodon eszel, vagy dohányzol, ha a környezeted rendetlen és koszos, biztosan nem fognak hozzád visszajárni. A ragacsos felületek, a fülig érő por és a rossz levegőjű helyiség biztosan taszítja a vendégeket.

B.E.

 

Kapcsolódó hozzászólások a cikkhez

Műköröm szaküzletek

Műköröm szaküzlet

Képzési naptár

mukorom.hu - Műkörmös képzési naptár

https://www.traditionrolex.com/1